Як підвищити ефективність продажів з "BAS"

У сучасному бізнес-середовищі, де конкуренція зростає з кожним днем, підприємці шукають нові способи підвищити продажі, залучити і утримати клієнтів. Один з потужних інструментів - це розробка програми лояльності.
Проте базові можливості BAS не дозволяють впроваджувати ефективні програми лояльності, які будуть підвищувати прибуток.

Основні причини:

Клієнти забувають про наявні у них бонуси чи існування програми лояльності та не повертаються для повторних покупок.

Гублять пластикові картки.

Не отримують додаткових пропозицій і ніяк не контактують із бізнесом після реєстрації у програмі лояльності.

Вирішити ці проблеми можна підкючивши чат-бот до "BAS"

Клієнти будуть отримувати повідомлення про зарахування бонусів у мессенджер (Вайбер та/або Телеграм).

Завжди будуть мати карту лояльності яка знаходиться у боті.

Ви маєте можливість нагадати про себе зробивши безкоштовні розсилки, розповісти про нові надходження, знижки, відкриття нового магазину, тощо.

Як підключити чат-бота до "BAS" та впровадити насправді дієву програму лояльності?

mybot.in.ua - це іноваційна українська платформа для запуску програм лояльності яка вже має готову інтеграцію з "BAS Малий бізнес". Тож достатньо рарееструватись і виконати інструкцію з налаштувань.

Отже, що пропонує сервіс myBot, та які переваги використання саме цих інструментів.

1. Чат-боти: переваги та використання

Чат-боти стали популярним інструментом в сучасному бізнес-середовищі. Завдяки mybot.in.ua, Ви можете створювати власних чат-ботів для взаємодії з клієнтами, нарахування бонусів, безкоштовних розсилок, звязку 24/7. А Ваші клієнти отримують зручний доступ до інформації про нараховані бонуси безпосередньо у чат-бот. Це створює зручний та швидкий зв'язок з клієнтами, оскільки вони можуть отримати оновлену інформацію про свій баланс бонусів в режимі реального часу. Клієнти можуть перевірити свій баланс, переглянути доступні бонуси та використовувати їх для здійснення покупок або отримання знижок.

2. Програма лояльності з кешбеком

Впровадження програми лояльності з кешбеком може стати сильним стимулом для збільшення продажів та залучення нових клієнтів. За допомогою сервісу mybot.in.ua, можна створити програму лояльності, де покупці отримують бали за кожну здійснену покупку. Це стимулює клієнтів повертатися до Вас знову і знову.

3. Персоналізовані розсилки через Вайбер та Телеграм

Додатковим інструментом для підвищення ефективності продажів є можливість робити безкоштовні розсилки через популярні месенджери, такі як Вайбер та Телеграм. За допомогою сервісу mybot.in.ua Ви може побудувати базу підписників і надсилати актуальні пропозиції клієнтам. Це дозволяє інформувати їх про акції, знижки, нові товари та послуги, а також надавати спеціальні пропозиції, які підвищують інтерес та залученість клієнтів.

4. Запуск акцій та спеціальних пропозицій

mybot.in.ua дозволяє запускати різноманітні акції та спеціальні пропозиції для залучення клієнтів:

Привітальні бонуси.

Даруйте новим клієнтам бонуси на персональні рахунки за реєстрацію у програмі лояльності та чат-боті. Це спонукатиме їх до покупок, а також до того щоб розповісти про Вас друзям.

Бонуси за першу покупку.

Нараховуйте додаткові бонуси за здійснення першої покупки. Це додасть лояльності до Вашого бізнесу

Згоряння бонусів.

Налаштуйте згоряння кеш-беку через певний проміжок часу для збільшення продажів.

Заповніть мертві години.

Нараховуйте додатковий кеш-бек за покупку у певні дні чи години, це надасть Вам переваги перед конкурентами.

Збільшений кеш-бек.

За товари що потрібно продати швидше або більше можна нараховувати додатковий кеш-бек, це привертає до них увагу покупців та простимулює до покупок

Використання програми лояльності з кешбеком може значно підвищити Ваші продажі, при умові проведення ефективних маркетингових акцій та взаємодії із клієнтами. Через чат-ботів, клієнти отримують персоналізоване обслуговування та можуть отримувати інформацію про бонуси та баланс. Крім того, безкоштовні розсилки через Вайбер та Телеграм дозволять Вам підтримувати зв'язок з клієнтами.