myBot

Збільши продажі та LTV з власною програмою лояльності

Утримуй та повертай клієнтів!
Збільшуй повторні продажі завдяки кешбеку та персоналізованим пропозиціям прямо у смартфони своїх покупців!

Програма лояльності з чат ботом для бізнесу – підвищуйте продажі та LTV з myBot

myBot

Збільши продажі та LTV з власною програмою лояльності

Програма лояльності з чат ботом для бізнесу – підвищуйте продажі та LTV з myBot

Утримуй та повертай клієнтів!
Збільшуй повторні продажі завдяки кешбеку та персоналізованим пропозиціям прямо у смартфони своїх покупців!

Що заважає збільшувати продажі і утримувати клієнтів?

😔 Що заважає?
Тимчасові покупці, а не постійні клієнти

Клієнти відвідують твій магазин один-два рази, але повертаються рідко? Без системи заохочення вони швидко забувають про магазин і шукають знижки в інших місцях

😃 Що робимо?
Залучай та утримуй клієнтів через зручну систему кешбеку, яку вони можуть контролювати прямо зі смартфона.
Складно утримувати увагу та підтримувати комунікацію
Заважає
Складно утримати увагу покупців

Важко підтримувати зв’язок із клієнтами, нагадувати про новинки й акції, оскільки немає ефективного каналу комунікації

Чат-бот - це канал комунікації номер 1
Робимо
Комунікуй через власний
інтегрований чат-бот:

Інформуй про новинки, персональні знижки та акції.

Клієнтів потрібно весь час залучати до повторних покупок аби вони не йшли до конкурентів
Заважає
Втрата клієнтів через конкуренцію

У конкурентному середовищі потрібно постійно залучати клієнтів до повторних покупок. Без чіткої системи стимулювання більшість клієнтів йде до конкурентів

Чат-бот нагадає про згоряння бонусів та поверне клієнтів до бізнесу
Робимо
Накопичені Бонуси мотивують клієнтів повертатися.

Чат-бот нагадає про кешбек і про термін згоряння, стимулюючи скористатися вигодою, що дає тобі перевагу на ринку

Відсутність персоналізації призводить до низької ефективності промоцій
Заважає
Відсутність персоналізації

Без можливості сегментації покупців важко створити персональні пропозиції, які б дійсно зачіпали. Результат – низька ефективність промоцій.

Сегментація клієнтів допомагає створювати персоналізовані пропозиції та збільшувати продажі.
Робимо
Персоналізовані пропозиції завдяки сегментації клієнтів:

Сегментуй клієнтів за сумою покупок, товарами та іншими параметрами, щоб створювати точні та привабливі пропозиції, які приведуть їх знову саме до тебе!

myBot — це готове рішення для запуску власної бонусної програми лояльності з інтегрованим чат-ботом

Кабінет управління для налаштування бонусів, кешбеку та маркетингових акцій. На фото: інтерфейс налаштувань у ноутбуці

Гнучке налаштування під потреби бізнесу

Кабінет управління для налаштування бонусів, кешбеку та маркетингових акцій. На фото: інтерфейс налаштувань у ноутбуці

Обери параметри бонусів:
встанови відсоток їх нарахування клієнтам, терміни їх згоряння, додай кешбек за реєстрацію, першу покупку та ін.
Детальніше

Зручний кабінет управління:
весь процес налаштувань, включно з розсилками, сегментацією та звітами доступний у твоєму кабінеті

Швидкий старт

Швидкий запуск програми лояльності – готовність за 24 години

Готовий чат-бот лояльності з повним функціоналом
Після реєстрації ти отримуєш готовий чат-бот з усіма функціями: бонуси, персональні пропозиції та сповіщення у смартфони своїх клієнтів

Модуль для роботи менеджера/касира
Не потрібна інтеграція з обліковою або CRM системою. Ми надаємо зручний модуль, який дозволяє запустити сервіс буквально за годину.

Гнучка інтеграція
Маємо готові інтеграції з обліковими системами BAS, а також розробляємо індивідуальні рішення для інтеграції з обліковими та CRM системами.

Швидкий запуск програми лояльності – готовність за 24 години
Чат-бот як зручний канал комунікації з клієнтами

Чат-бот — прямий зв’язок з клієнтами

Чат-бот як зручний канал комунікації з клієнтами

Клієнти не забудуть про твій бізнес!
Чат-бот нагадує про накопичені бонуси та акції, повертаючи покупців.

Чому більше 90% підписників переглядає повідомлення від чат-бота?
Бо це сприймається не як реклама, а нагадування про реальні вигоди. Покупці хочуть знати, скільки бонусів у них накопичилося та які персональні акції доступні.

Персоналізовані пропозиції, що продають.
Сегментація клієнтів дозволяє робити точні розсилки, які підвищують конверсію на 25-30%.

Автоматизація без зайвих зусиль.
Замість дзвінків та SMS – миттєві повідомлення прямо у смартфон клієнта.

Перегляньте демо чат-ботів

Демо чат-бот Telegram

Скануйте QR код і переглянь демонстраційний чат бот у Telegram

Демо чат-бот Viber

Скануйте QR код і переглянь демонстраційний чат бот у Viber

Переваги запуску програми лояльності для бізнесу

зростання LTV: 80% прибутку забезпечують 20% найлояльніших клієнтів. 
                        Бонусна програма збільшує частку постійних клієнтів на 10-20%

Зростання LTV

80% прибутку приносить
20% найлояльніших клієнтів

Бонусна програма лояльності може збільшити відсоток постійних клієнтів на 10-20% вже у перші місяці

Персоналізовані пропозиції через сегментацію підвищують конверсію на 25%. 
                        Точний таргетинг за покупками та вподобаннями

Точний таргетинг
через сегментацію

Персоналізовані пропозиції показують на 25% вищу конверсію

Сегментація за покупками та вподобаннями забезпечує точний контакт з кожним клієнтом

Автоматичні сповіщення, массові розсилки та персональні розсилки конвертують повідомлення в продажі

Економія на розсилках

Безкоштовні розсилки з myBot.in.ua економлять до 900 грн за кожні 1000 повідомлень порівняно з бізнес-розсилками

Ілюстрація: миттєве сповіщення бази клієнтів про акції та новинки без сторонніх сервісів

Миттєве залучення

Швидко сповісти усю базу клієнтів про спеціальні пропозиції або новинки без залучення сторонніх сервісів

Поширені запитання (FAQ)

Як швидко можна впровадити програму лояльності?

Більшість програм запускаються протягом 24 годин після реєстрації та базового налаштування.

Чи сумісний сервіс з моєю POS/CRM системою?

  • Так, ми пропонуємо інтеграцію з популярними POS/CRM системами. Розроблені готові інтеграції з BAS Малий бізнес та BAS Роздрібна торгівля.
  • Доступний відкритий API, який дозволяє підключати POS/CRM.
  • Можлива розробка інтеграції на замовлення клієнта.
    Для цього залиште заявку нашому менеджеру в Telegram

Як відбувається інтеграція з POS-системою?

Інтеграція здійснюється через модуль передачі даних про продажі, що дозволяє автоматизувати нарахування бонусів.

Чи буде програма лояльності спільною для всіх бізнесів, підключених до сервісу?

Ні, твоя програма лояльності належить тільки твоєму бізнесу. Це не спільна програма для всіх клієнтів сервісу, а індивідуальне рішення саме для тебе. Бонуси, які накопичують твої клієнти, можна використовувати тільки у твоєму магазині чи мережі.

Які основні правила програми лояльності мені доступні?

Усі необхідні правила доступні для налаштування. Твоя програма лояльності - твої правила.
Можна встановлювати власний відсоток нарахувань, термін дії бонусів, а також налаштовувати, коли ними можна скористатися. Бонуси можуть нараховуватися за реєстрацію, першу покупку, а також в рамках акцій зі збільшеними нарахуваннями на окремі товари, у певні дні чи години. Та багато іншого

Чи зберігаються дані клієнтів у програмі?

Так, усі дані зберігаються на захищених серверах і використовуються виключно для функціонування програми лояльності. Ми дотримуємося стандартів конфіденційності, виконуємо регулярні резервні копії даних. За потреби підписуємо NDA.

Як працює сегментація клієнтів?

Сегментація дозволяє розподілити клієнтів за історією покупок, сумою покупок, частотою відвідувань та іншими параметрами для персоналізованих пропозицій та/або нарахування бонусів

Кому належить чат-бот?

Власником чат-бота є бізнес: бот закріплюється за вашим номером телефону і залишається вашою власністю на постійній основі

Чи можливі доопрацювання?

Так, можливі будь-які доопрацювання сервісу на тарифі “Корпоративний”