Клієнти відвідують твій магазин один-два рази, але повертаються рідко? Без системи заохочення вони швидко забувають про магазин і шукають знижки в інших місцях
Важко підтримувати зв’язок із клієнтами, нагадувати про новинки й акції, оскільки немає ефективного каналу комунікації
Інформуй про новинки, персональні знижки та акції.
У конкурентному середовищі потрібно постійно залучати клієнтів до повторних покупок. Без чіткої системи стимулювання більшість клієнтів йде до конкурентів
Чат-бот нагадає про кешбек і про термін згоряння, стимулюючи скористатися вигодою, що дає тобі перевагу на ринку
Без можливості сегментації покупців важко створити персональні пропозиції, які б дійсно зачіпали. Результат – низька ефективність промоцій.
Сегментуй клієнтів за сумою покупок, товарами та іншими параметрами, щоб створювати точні та привабливі пропозиції, які приведуть їх знову саме до тебе!
Обери параметри бонусів:
встанови відсоток їх нарахування клієнтам, терміни їх згоряння, додай кешбек за реєстрацію, першу покупку та ін.
Детальніше
Зручний кабінет управління:
весь процес налаштувань, включно з розсилками, сегментацією та звітами доступний у твоєму кабінеті
Готовий чат-бот лояльності з повним функціоналом
Після реєстрації ти отримуєш готовий чат-бот з усіма функціями: бонуси, персональні пропозиції та сповіщення у смартфони своїх клієнтів
Модуль для роботи менеджера/касира
Не потрібна інтеграція з обліковою або CRM системою. Ми надаємо зручний модуль, який дозволяє запустити сервіс буквально за годину.
Гнучка інтеграція
Маємо готові інтеграції з обліковими системами BAS, а також розробляємо індивідуальні рішення для інтеграції з обліковими та CRM системами.
Клієнти не забудуть про твій бізнес!
Чат-бот нагадує про накопичені бонуси та акції, повертаючи покупців.
Чому більше 90% підписників переглядає повідомлення від чат-бота?
Бо це сприймається не як реклама, а нагадування про реальні вигоди. Покупці хочуть знати, скільки бонусів у них накопичилося та які персональні акції доступні.
Персоналізовані пропозиції, що продають.
Сегментація клієнтів дозволяє робити точні розсилки, які підвищують конверсію на 25-30%.
Автоматизація без зайвих зусиль.
Замість дзвінків та SMS – миттєві повідомлення прямо у смартфон клієнта.
80% прибутку приносить
20% найлояльніших клієнтів
Бонусна програма лояльності може збільшити відсоток постійних клієнтів на 10-20% вже у перші місяці
Персоналізовані пропозиції показують на 25% вищу конверсію
Сегментація за покупками та вподобаннями забезпечує точний контакт з кожним клієнтом
Безкоштовні розсилки з myBot.in.ua економлять до 900 грн за кожні 1000 повідомлень порівняно з бізнес-розсилками
Швидко сповісти усю базу клієнтів про спеціальні пропозиції або новинки без залучення сторонніх сервісів
Більшість програм запускаються протягом 24 годин після реєстрації та базового налаштування.
Інтеграція здійснюється через модуль передачі даних про продажі, що дозволяє автоматизувати нарахування бонусів.
Ні, твоя програма лояльності належить тільки твоєму бізнесу. Це не спільна програма для всіх клієнтів сервісу, а індивідуальне рішення саме для тебе. Бонуси, які накопичують твої клієнти, можна використовувати тільки у твоєму магазині чи мережі.
Усі необхідні правила доступні для налаштування. Твоя програма лояльності - твої правила.
Можна встановлювати власний відсоток нарахувань, термін дії бонусів, а також налаштовувати, коли ними можна скористатися. Бонуси можуть нараховуватися за реєстрацію, першу покупку, а також в рамках акцій зі збільшеними нарахуваннями на окремі товари, у певні дні чи години. Та багато іншого
Так, усі дані зберігаються на захищених серверах і використовуються виключно для функціонування програми лояльності. Ми дотримуємося стандартів конфіденційності, виконуємо регулярні резервні копії даних. За потреби підписуємо NDA.
Сегментація дозволяє розподілити клієнтів за історією покупок, сумою покупок, частотою відвідувань та іншими параметрами для персоналізованих пропозицій та/або нарахування бонусів
Власником чат-бота є бізнес: бот закріплюється за вашим номером телефону і залишається вашою власністю на постійній основі
Так, можливі будь-які доопрацювання сервісу на тарифі “Корпоративний”