Створення Організації
Основні налаштування

Створіть свою Організацію.

Заповніть обов'язкове поле - Назва, та не обов'язкові поля з Назвою Бренду, Описом організації, е-мейлом, Номером телефону та ссилками на Соціальні мережі.

Назва, Номер телефону, email, сайт та Соцмережі відображатимуться у Чат-боті і будуть видимі для Ваших клієнтів.

Точки продажу

Створіть та додайте всі Ваші точки продаж, на яких Ви хочете запустити програму лояльності. Всі поля є обов'язковими


У цьому ж розділі “Точки продаж”, привяжіть до кожної Точки одну з Ліцензій.

Дисконт система
Базові налаштування

Створіть базові налаштування:
Впишіть скільки відсотків у вигляді бонусів нараховувати Вашим клієнтам.
Мінімальну суму покупки при якій будуть нараховуватись бонуси.
Чи можна в одній покупці одночасно списувати бонуси та нараховувати на решту суми нові бонуси?
Налаштуйте активацію Базових Бонусів:
Через скільки днів після покупки покупець може розраховуватись бонусами?
ПОРАДА ВІД MYBOT.IN.UA
Якщо основна частина Ваших товарів зі списку тих що дозволено до повернення у 14-денний термін - встановлювати даний параметр на 15 днів, для унеможливлення виникнення від'ємного кешбеку на рахунку користувача.
Налаштуйте власний “Курс бонусів”.
“Скільки бонусів коштує 1 грошова одиниця?” - Якщо цей показник встановлено “1”, то курс буде 1 до 1, тобто, 1 Бонус на рахунку буде дорівнювати 1 грн. А якщо встановити, на приклад, 10, то 10 Бонусів=1грн і т.д.
Налаштуйте “Скільки відсотків від покупки можна оплатити бонусами?”
Налаштуйте механізм Згоряння Базових Бонусів. Оберіть один з представлених варіантів.
Якщо встановлено “Бонуси згорають через N днів після нарахування/активації” то бонуси нараховані за кожну покупку будуть згоряти партіями у послідовності відповідній до здійснення покупок.
Якщо встановлено “Бонуси згорають через N днів після останньої покупки”, то Бонуси будуть накопичуватись на рахунку до моменту поки не пройде N днів з останньої.

Налаштування Привітальних бонусів

Налаштуйте Привітальні бонуси для Ваших клієнтів, такі як бонуси за реєстрацію, опитування та першу покупку.
По бажанню активуйте “Дарувати бонуси за реєстрацію у програмі лояльності”.
Налаштуйте скільки бонусів за реєстрацію отримуватимуть Ваші клієнти,та виставте один з варіантів Згоряння для цих бонусів.
По бажанню активуйте “Дарувати бонуси за першу покупку”.
Налаштуйте скільки бонусів за здійснення першої покупки отримають Ваші клієнти,та виставте один з варіантів Згоряння для цих бонусів.
“Дарувати бонуси за проходження опитування в чат-боті”.

Акції

Налаштуйте додаткові акції та збільшені нарахування бонусів за покупку певних товарів, або за покупку у певні дні/години. Опис створених тут Акцій буде відображатися у Вашому чат-боті по кнопці Акції.
Алгоритм створення Акції “За конкретні товари”
Натисніть “Додати акцію”, у меню “Тип акції” оберіть “Акції за товари”.
Оберіть період дії акції
Виберіть кількість збільшених бонусів, що нараховуватимуться Вашим покупцям (Подвійні, Потрійні або встановіть Фіксований відсоток)
Алгоритм створення Акції “У певні дні”
Натисніть “Додати акцію”, у меню “Тип акції” оберіть “Акції на кожен день”.
Оберіть період дії акції
Виберіть кількість збільшених бонусів, що нараховуватимуться Вашим покупцям (Подвійні, Потрійні або встановіть Фіксований відсоток)
Далі у налаштуваннях Акції оберіть дні/години для збільшених нарахувань бонусів. Встановіть перемикач Акція активна на ВКЛ.
Збережіть зміни.

Мінімальна ціна та Чорний список

За бажанням Ви маєте можливість встановити мінімальну ціну для певних товарів - це ціна нижче якої обраний товар не може бути проданий ні при якій умові, а також Чорний список товарів - товари, які не можна оплатити бонусами.

Можете додавати нові товари, або створювати налаштування для вже доданих (на приклад, які були додані під час створення Акцій).
Встановіть бажану Мінімальну ціну, або встановіть повзунок “Знижки дозволені?” на Ні - для додавання товару у Чорний список.

Налаштування Чат Бота

Створіть власних ботів у Вайбет та телеграм.
Для створення Вайбер боту:
Увійдіть у панель адміністрування https://partners.viber.com/ та виконайте кілька простих кроків, щоб створити обліковий запис та отримати ключ доступу (токен) для ідентифікації. Токен дозволить підключити чат-бот до Viber API.
Для створення Телеграм боту:
Зайдіть у застосунок Телеграм. У поле пошуку введіть: BotFather. У Меню BotFather оберіть “Create a new bot” та слідуйте інструкціям. Після успішного створення бота у повідомленні Ви отримаєте токен Вашого бота.

Скопіюйте токен Вайбер та Телеграм бота та вставте у відповідне поле myBot

Оберіть “Промокод” - чотиризначний код, що має обмежений строк життя, який Ваш клієнт назве касиру або офіціанту для здійснення його ідентифікації у програмі.

Або “Штрихкод” - у Вашого клієнта буде власний штрихкод, який можна буде просканувати для ідентифікації.

Натисніть “Додати”
Все майже готово, бот з усіма налаштуваннями створено.
Залишилось його активувати з Вашого смартфона.

iOs:
Відкрийте Вайбер, Натисніть(...) - Налаштування, Чат-боти, оберіть щойно створеного чат-бота та натисніть на “Повідомлення”
Android:
Відкрийте Вайбер, Натисніть(...) - Налаштування, Чат-боти, оберіть щойно створеного чат-бота та натисніть на “Опублікувати”

Зверніть увагу
У "Вайбер" діалогові чат-бот сесії з користувачем - Безкоштовні

Що таке сесія чат-бот?
24-годинна сесія починається, коли користувач пише повідомлення чат-боту. Всі повідомлення, надіслані чат-ботом протягом сесії, вважаються частиною розмови і абсолютно безкоштовні.

Вихідні повідомлення від чат-бота - 10 000 повідомлень на місяць безкоштовно
+ додаткові повідомлення з оплатою за доставлені.

З тарифами Вайбер можна ознайомитись за посиланням:
Тарифи "Вайбер"

Для "Телеграм" усі повідомлення безкоштовні, в необмеженій кількості

Авто-розсилання

Налаштуйте автоматичні розсилки повідомлень:
Повідомлення буде надіслано покупцю відразу після нарахування бонусів за його покупку
Повідомлення які буду надіслано покупцю відразу після списання бонусів з його рахунку за покупку
Повідомлення яке буде надіслано покупцю за вказану вами кількість днів до згоряння партії бонусів

Використовуйте знаки { } для того щоб програма автоматично підставляла кількість бонусів.

На приклад, щоб програма відправила повідомлення типу “Вітаю, за Вашу покупку Вам було нараховано 20 бонусів” Потрібно у відповідне поле написати “Вітаю, за Вашу покупку Вам було нараховано { } бонусів”.

Ручні розсилки

Створюйте розсилки для Ваших клієнтів. Розкажіть про нові надходження, сезонні розпродажі, або просто нагадайте про себе. Повідомлення після відправки надійде Вашим користувачам у месенджер.
Пости можуть мати різне наповнення:
Заголовок, текст і зображення + посилання
Текст і зображення
Тільки зображення
Тільки текст
Ви можете створювати необмежену кількість постів, повторно розсилати вже існуючі та редагувати їх.

Новинки

Новинки - інформація яка буде відображатися у Вашому чат-боті по кліку на кнопку “Новинки” і завжди “під рукою” у Ваших клієнтів.
Ви маєте можливість створювати пости таких типів:
Текстовий
Зображення (Рекомендований розмір зображення 500х585пікс)
Заголовок, текст, зображення і посилання (Рекомендований розмір зображення 500х420пікс)
Всі пости можна редагувати/видаляти у будь-який момент, наповнюючи Бота самою актуальною інформацією.