
Створіть свою Організацію.
Заповніть обов'язкове поле - Назва, та не обов'язкові поля з Назвою Бренду, Описом організації, е-мейлом, Номером телефону та ссилками на Соціальні мережі.
Назва, Номер телефону, email, сайт та Соцмережі відображатимуться у Чат-боті і будуть видимі для Ваших клієнтів.


Створіть та додайте всі Ваші точки продаж, на яких Ви хочете запустити програму лояльності. Всі поля є обов'язковими
У цьому ж розділі “Точки продаж”, привяжіть до кожної Точки одну з Ліцензій.









За бажанням Ви маєте можливість встановити мінімальну ціну для певних товарів - це ціна нижче якої обраний товар не може бути проданий ні при якій умові, а також Чорний список товарів - товари, які не можна оплатити бонусами.
Можете додавати нові товари, або створювати налаштування для вже доданих (на приклад, які були додані під час створення Акцій).
Встановіть бажану Мінімальну ціну, або встановіть повзунок “Знижки дозволені?” на Ні - для додавання товару у Чорний список.


Скопіюйте токен Вайбер та Телеграм бота та вставте у відповідне поле myBot
Оберіть “Промокод” - чотиризначний код, що має обмежений строк життя, який Ваш клієнт назве касиру або офіціанту для здійснення його ідентифікації у програмі.
Або “Штрихкод” - у Вашого клієнта буде власний штрихкод, який можна буде просканувати для ідентифікації.
Натисніть “Додати”
Все майже готово, бот з усіма налаштуваннями створено.
Залишилось його активувати з Вашого смартфона.
Зверніть увагу
У "Вайбер" діалогові чат-бот сесії з користувачем - Безкоштовні
Що таке сесія чат-бот?
24-годинна сесія починається, коли користувач пише повідомлення чат-боту. Всі повідомлення, надіслані чат-ботом протягом сесії, вважаються частиною розмови і абсолютно безкоштовні.
Вихідні повідомлення від чат-бота - 10 000 повідомлень на місяць безкоштовно
+ додаткові повідомлення з оплатою за доставлені.
З тарифами Вайбер можна ознайомитись за посиланням:
Тарифи "Вайбер"
Для "Телеграм" усі повідомлення безкоштовні, в необмеженій кількості

Використовуйте знаки { } для того щоб програма автоматично підставляла кількість бонусів.
На приклад, щоб програма відправила повідомлення типу “Вітаю, за Вашу покупку Вам було нараховано 20 бонусів” Потрібно у відповідне поле написати “Вітаю, за Вашу покупку Вам було нараховано { } бонусів”.



