Локальний маркетинг

Як збільшити продажі в офлайн магазині?

Локальний маркетинг особливо важливий для офлайн бізнесів, таких як роздрібні магазини одягу, магазини взуття, продуктові магазини, ресторани, салони краси тощо.

У сучасному світі для збільшення продажів у роздрібних офлайн магазинах та мережах існує дуже багато діджитал-пропозицій. Усі вони спрямовані на залучення нових клієнтів, утримання вже існуючих, збільшення продажів та середнього чеку, збільшення лояльності клієнта та впізнаваності Вашого бренду.

локальний-маркетинг

Три основні речі
які варто використовувати локальному бізнесу

Оптимізація для локального пошуку

  • Google My Business: Створіть та оптимізуйте профіль у Google My Business для покращення видимості у локальних пошукових запитах.
  • Локальні ключові слова: Використовуйте ключові слова з назвою міста чи району на вашому веб-сайті або у соц.мережах.
  • Відгуки: Попросіть задоволених клієнтів залишити відгук про Ваш заклад у Google My Business - це підніме компанію у рейтингу пошуку та збільшить довіру до бізнесу.
оптимізація-локального-пошуку
локальні-рекламні-компанії

Локальні рекламні компанії

  • Google Ads: Використання геотаргетингу для показу реклами лише у визначених районах - це покращить релевантність та знизить ціну за клік.
  • Соціальні мережі: Використання Facebook, Instagram, та інших платформ для створення рекламних кампаній, націлених на місцеву аудиторію.
локальні-рекламні-компанії

Програма лояльності

Програми лояльності - дуже потужний інструмент маркетингу. Проте зазвичай його використовують неправильно або не приділяють достатньої уваги.

Хороша програма лояльності здатна перетворити до 75% нових клієнтів у постійних. Як Вам такі цифри?

Головне що має містити програма лояльності, для того щоб заробляти для бізнесу, а не зливати кошти - це зворотній зв'язок з покупцями. І чим краща ця комунікація - тим вищий дохід від неї Ви отримаєте.

Тобто, якщо просто реєструвати покупця за номером телефону чи видавати карту зі штрихкодом - це не принесе бажаного ефекту. Клієнт вже за декілька днів забуде про наявні бонуси на рахунку та їх кількість і це не вплине на його вибір при наступній покупці. Також у випадку, якщо покупець зробить вибір на Вашу користь, але не буде пам'ятати про бонуси, то він просто отримає знижку, яку можна було і не надавати, адже не знижка заволікла його до Вас. Ось так і зливається значна частина коштів на неефективні програми лояльності, які запускаються по принципу "щоб було".

програма-лояльності

То що ж робити щоб програма лояльності працювала?

  1. Покупець має завжди мати доступ до свого бонусного рахунку - це надає йому впевненості, що він отримає товар по зменшеній ціні та може її порахувати. Крім того Бонусний рахунок - викликає у покупців відчуття, що у “цьому” магазині йому винні гроші і слід їх забрати).
  2. Простота програми лояльності - ключ до її успішності. Навіть якщо Ви будете нараховувати досить відчутні відсотки кешбеку, але покупцю потрібно бути заради цього робити багато маніпуляцій, встановлювати сторонні застосунки на мобільний телефон, обирати категорії товарів та інше - кількість учасників такої програми значно-значно падає і Ви втрачаєте постійних лояльних покупців. Тож, краще нараховувати менший відсоток кешбеку, але за усі покупки та не втомлювати клієнтів, а залучати якомога більше покупців до програми лояльності.
  3. Канал комунікації. Якщо у Вашої програми лояльності буде хороший канал комунікації - це не дозволить покупцям забути про Ваш заклад.

Коли це ефективно?

Магазин одягу, магазин взуття, магазин техніки і тому подібне, коли покупець робить покупки не щодня і важливо йому нагадати про себе через певний час. Розповісти про розпродажі, акції, знижки.

Продуктові магазини, магазини із розхідниками, кав'ярні - тут конкуренція дуже висока і кожен заклад намагається привернути увагу клієнтів за допомогою знижок, акцій, витрачає кошти на рекламу в інтернеті, банери, флаєри. Проте якщо об’єднати програму лояльності з каналом комунікації - можна сповіщати абсолютно усіх своїх клієнтів про новинки, розпродажі, акції тощо без додаткових витрат на рекламу. Іноді - це платні комунікації, а іноді - абсолютно безкоштовні - це залежить від обраного Вами способу.

Способи комунікації

чат-бот-для-бізнесу
  1. Смс-повідомлення - не найкращий канал комунікації, адже коштує досить дорого, смс часто не переглядають, немає можливості відправляти фото та відео-матеріали.
  2. Мобільні застосунки - мають свої плюси і мінуси. До плюсів можна віднести - безкоштовні пуш-повідомлення, можливість зробити красивий інтерфейс. Але є і мінуси - відкриваємість повідомлень досить низька, дороговартісна розробка та потреба постійної підтримки програміста, а самий головний недолік - за статистикою тільки 10% покупців погоджуються встановлювати сторонні застосунки, що робить неефективною як програму лояльності так і сам канал комунікації.
  3. Чат-боти. Сучасні чат-боти - це аналог мобільного застосунку.

Існують сервіси для підключення вже готових ботів (а по суті Viber/Telegram-застосунків) - тобто не потрібно вкладатись у розробку, все вже готово, можна почати у той самий день. Також до плюсів чат-ботів для бізнесу можна віднести:

  • Безкоштовні розсилки клієнтам
  • Відкриваємість повідомлень у Telegram та Viber сягає 95%
  • Карта лояльності завжди під рукою клієнта
  • Покупець завжди має доступ до бонусного рахунку
  • Саме основне - покупцю не потрібно нічого встановлювати, достатньо відсканувати QRкод і чат-бот вже у його месенджері. За статистикою від 70 до 90% покупців погоджуються приєднатися до програми лояльності із чат-ботом, тобто Ви матимете доступ до майже усіх своїх покупців і абсолютно безкоштовно зможете їх оповістити про нові акції, надходження чи розпродажі. При чому зробити це за допомогою мультимедійних яскравих розсилок!

Отже чат-бот + програма лояльності - це дуже ефективний маркетинговий інструмент, що допоможе локальним офлайн магазинам та мережам:

  • Збільшити оборот компанії без додаткових витрат на рекламу
  • Залучати нових клієнтів
  • Переводити нових покупців у постійних
  • Збільшити продажі та середній чек
  • Пришвидшити наступну покупку
  • Збільшити продажі маржинальних або неліквідних товарів
  • збільшити продажі у порожні дні та години

Готове рішення для запуску
бонусної програми лояльності
з чат-ботом - сервіс myBot

Переваги сервісу - не потрібно нічого розробляти, все вже готово, можна почати у той же день.

Підключившись Ви отримуєте:

  • Підтримку відділу маркетингу, який допоможе Вам налаштувати програму лояльності, що підійде саме Вашому бізнесу.
  • Підтримку тех.відділу - кваліфіковані спеціалісти налаштують інтеграцію сервісу із Вашим касовим програмним забезпеченням.
  • Тестовий БЕЗКОШТОВНИЙ період у 90 ДНІВ - щоб Ви переконались у ефективності та прибутковості використання сервісу.

Демо чат-бот Telegram

telegram-чат-бот

Демо чат-бот Viber

viber-чат-бот