Використання програми лояльності
в "BAS Малий Бізнес"

Інструкція з використання розширення myBot, для "Робочого місця касира" в "BAS Малий бізнес"
Перевірка балансу, списання кешбеку, повернення, продаж кешбеку та інше

Після успішної установки модуля myBot у Робочому Місці касира з'являться 3 додаткових кнопки які розширюють функціонал:

1 - Кнопка авторизації каси на сервері myBot
2 - Бонуси, перевірка балансу на бонусному рахунку
3 - Продаж кешбека Клієнту

Перед початком роботи - упевніться, що кнопка авторизації (1) зеленого кольору. Якщо вона червона - натисніть на неї і дочекайтесь зміни кольору з червоного на зелений. Якщо цього не відбувається - перевірте з'єднання з інтернетом.

Після цього приступайте до роботи у звичному режимі.

Примітка:
У програмі лояльності приймають участь лише ті товари які мають штрих код, товари без штрих-коду будуть проігноровані дисконт програмою.

Запропонуйте Клієнту підключитись до Вашої програми лояльності якщо він ще цього не зробив.

Після того як Клієнт пройде реєстрацію у чат-боті його бонусний рахунок стане активним і він буде ідентифікуватися у системі.

Коли кошик сформовано, а клієнт зареєстрований нажміть на кнопку (2) Бонуси Заповніть перше поле Клієнт.

В залежності від обраних налаштувань на myBot, для авторизації клієнта і доступу до бонусів, у поле Клієнт вноситься 4-значний код або сканується штрих-код зі смартфону покупця

Примітка:
Якщо у налаштуваннях чат-бота на myBot.in.ua встановлено “Штрих-код” то у Клієнта у його чат-боті буде кнопка “Картка” яку можна відсканувати сканером штрихкода, або вручну ввести номер телефону Клієнта. Якщо у налаштуваннях чат-бота вибрано “Код” то у чат-боті Клієнта буде кнопка “Мій код”, тоді необхідно ввести цей 4-значний код. Строк життя коду обмежений, також код зміниться одразу після використання.

Натисніть “Отримати баланс” для перевірки доступних бонусів Клієнта. У рядку “Баланс” буде відображена максимальна доступна сума до списання по цьому чеку яка вираховується згідно налаштувань програми лояльності myBot.

У рядок “До сплати” внесіть бажану суму до списання та натисніть “Виконати”
Знижка буде примінена автоматично і сума чеку зміниться.
Завершіть операцію продажу як завжди.

Продаж кешбеку:

Може скластися ситуація коли на рахунку у Клієнта виникає від'ємний кешбек Наприклад, коли клієнт хоче повернути товар, а бонусами нарахованими за цей товар він вже розрахувався по наступному чеку.

У такому випадку у Клієнта у момент проведення стандартної процедури “Повернення” виникає від'ємний кешбек про що система сповіщає касира відповідним повідомленням.

Існує два варіанта вирішення даної ситуації:

Подарувати - натиснувши на відповідну кнопку можна подарувати недостаючий кешбек Клієнту, наприклад, якщо він невеликий.

Продати кешбек - після спроби зробити повернення по чеку, для якого на рахунку недостатньо кешбеку система сповіщає про це касира та пропонує перейти на форму РМК і виконати продажу Кешбеку натиснувши на відповідну кнопку (3).

У формі РМК після натискання “Продати cashback” з'явиться номенклатура Cashback а ціна буде дорівнювати недостаючій сумі. Клієнт сплачує цю суму, його бонусний рахунок поповнюється і тоді можна продовжити операцію повернення.

Примітка:
Під час списання бонусів при поверненні, приймають участь усі нараховані бонуси. Також і ті що знаходяться у резерві і на даний момент не активні та ті що згоріли у період з моменту нарахування бонусів що повертаються.