Інтеграція Програми Лояльності myBot
з CRM SalesDrive

Автоматичне нарахування бонусів після кожного замовлення.
Чат-бот лояльності для клієнтів у Telegram/Viber.
Налаштування за 30 хвилин

Три кроки для запуску програми лояльності

1

Реєстрація в myBot

Зареєструйтесь на myBot. Налаштуйте відсоток кеш-беку, правила нарахування/списання/згоряння бонусів.
Отримайте відразу власний готовий чат-бот лояльності

2

Підключення до CRM SalesDrive

Інтегруйтеся за лічені хвилини. Перегляньте наступне відео щоб переконатись у тому на скільки це просто

3

Запуск!

Розмістіть посилання та QR-код (на сайті, в посилках, у розсилках, таргеті). Клієнти реєструються у боті за 3 секунди, і Ваша програма лояльності починає генерувати повторні продажі!

Покрокова інструкція налаштування

Як налаштувати інтеграцію myBot із Sales Drive за 20 хвилин

Залиште заявку і наш менеджер допоможе налаштувати інтеграцію за 15 хвилин

Налаштування Вебхуків із SalesDrive

Покрокова інструкція з налаштування вебхуків у кабінеті SalesDrive

Інтерфейс SalesDrive - розділ налаштування вебхуків
  • У власному кабінеті SalesDrive перейдіть у розділ Установки-Загальні налаштування та інтеграції
  • Інші сервіси - WebHook
Інтерфейс SalesDrive - налаштування вебхуків для відправки у myBot
  • Натисніть Додати WebHook
  • Впишіть URL для передачі webhook: https://mybot.in.ua/pos-api/v1/incoming/sales_drive
  • Подія: Зміна статусу заявки
  • Інформація про заявку: Повна інформація
  • Умова: Статус. Вкажіть Статуси при зміні на які будуть виконуватись потрібні дії з бонусами, та на які буде реагувати myBot

Налаштування інтеграції у кабінеті myBot

Налаштування інтеграції здійснюється після внесення основних налаштувань,
правил програми лояльності та підключення чат-бота

Інтерфейс розділу Інтеграції у кабінеті myBot, налаштування інтеграції із SalesDrive
  • У кабінеті myBot Перейдіть у розділ Інтеграції-SalesDrive Додайте статуси.
  • Субдомен - вкажіть свій субдомен salesdrive.
    Субдомен - те що на вашій сторінці перед .salesdrive.me. (Наприклад, для odiag.salesdrive.me - вкажіть odiag)
  • Назва статусу - вкажіть назву статусу заявки, при зміні на яку будуть виконуватись обрані дії
  • ID статусу - вкажіть ID потрібного статусу із Вашого salesdrive (У SalesDrive: Установки - Загальні налаштування та інтеграції - ВебХуки - Опис даних - Табличка під назвою “statusId - Статус заявки”)
  • Налаштування операцій з кешбеком:
    • Зарахування - при отриманні статусу до якого прикріплена ця операція покупцю будуть нараховані бонусні бали, тобто пкупка вважається підтвердженою
    • Повернення - покупцю будуть повернуті витрачені ним бали при замовленні
    • Без повернення - повернення балів на бонусний рахунок користувача НЕ буде
    • Оповіщення - без операцій з кешбеком, лише текстове сповіщення покупцю у чат бот при зміні статусу
      • До кожної операції можна додати сповіщення.
      • {TTN} - змінна, прописавши яку у сповіщення, клієнт отримує свій номер ТТН

Використання модуля
Програми Лояльності myBot y SalesDrive

Списання бонусів з клієнта та розрахунок кешбеку.

  • У SalesDrive створіть заявку, або відкрийте наявну. Якщо Створюється нова заявка - натисніть - зберегти.
  • В інтерфейсі з’явиться кнопка myBot
  • По кліку на яку менеджеру необхідно авторизуватись (авторизація дійсна 12 годин).
    Логін і пароль менеджера налаштовується в Бізнес кабінеті myBot у розділі Торгові Точки
  • Після авторизації - можна провести розрахунок, натиснувши Розрахувати
  • Важливо! Для розрахунку кешбеку покупець має вже бути учасником програми лояльності / зареєстрованим у вашому чат-боті лояльності.
Інтерфейс Модуля myBot - розрахунок та списання бонусних балів

У вікні розрахунку будуть видимі:

  • Логін менеджера
  • Зареєстровані у програмі лояльності Номера телефонів, вказані у заявці
  • Доступна до списання сума кешбеку по цій заявці (згідно налаштувань програми лояльності та кешбеку на рахунку клієнта)
  • Менеджер може відредагувати суму до списання
  • Якщо внесено зміни - необхідно натиснути Перерахувати
  • Калькуляція по Заявці
  • Для списання бонусів необхідно натиснути Застосувати.
Перерахунок вартості замовлення та застосування знижки до Заявки

Перерахунок вартості замовлення - виконується автоматично після натискання Застосувати.
Бонуси списуються з рахунку покупця і клієнт отримує сповіщення у чат-бот про списання бонусних балів (Якщо увімкнені Авто-сповіщення у Бізнес кабінеті myBot)
У SalesDrive - знижка відобразиться у полі ЗНИЖКА та зміниться “Сума зі знижкою”

⚠️ Важлива інформація про інтеграцію

myBot не є афілійованою компанією з розробниками SalesDrive. Це незалежне рішення, створене спільнотою myBot для того, щоб ви могли запустити програму лояльності без складних домовленостей і тривалих інтеграцій.

Наша інтеграція здійснюється стороннім шляхом через відкриті можливості веб-версії SalesDrive. Це дає вам повний контроль над вашою системою лояльності та дозволяє почати роботу відразу.

Користувач самостійно приймає рішення про використання цього інструменту та несе відповідальність за його застосування. myBot забезпечує надійну роботу модуля на своїй стороні та постійно вдосконалює функціонал.

Готові запустити програму лояльності?

Не витрачайте місяці на складні інтеграції. Використайте готове рішення від myBot та почніть нараховувати кеш-бек клієнтам та збільшувати продажі вже сьогодні.

Зателефонуйте нам

+380 098 037 19 07

Напишіть у Telegram

@myBot_4u

Відвідайте сайт

myBot.in.ua