
Зробили замовлення - і забули. Немає нагадувань, немає зв'язку. Через місяць вони вже не пам'ятають назву магазину.
Чому купувати знову у вас, якщо конкурент дає знижку? Немає програми лояльності — немає причини залишатися.
Неефективна комунікація. Низький Open Rate Email-розсилок, висока вартість SMS.
Відсутність персоналізації. Неможливо виділити та сегментувати покупців певних категорій товарів.

✓
Клієнт отримав замовлення → бонуси автоматично нараховані → сповіщення в месенджері
✓
Клієнти бачать баланс бонусів та отримують сповіщення про акції — все в одному месенджері
✓
Відправляйте акції, новинки, персональні пропозиції, ТТН, інформуйте про статус замовлення автоматично та без витрат на SMS та email
✓
Поділіть базу за сумою покупок, частотою замовлень, категоріями товарів. Кожній групі — свої акції
✓
Збільшений кеш-бек для потрібних товарів, запускайте акції зі збільшеними бонусами у певні дні або години
Створіть обліковий запис myBot. Налаштуйте відсоток кеш-беку, правила нарахування/списання/згоряння бонусів.
Отримайте відразу власний готовий чат-бот лояльності
Інтегруйтеся за лічені хвилини. Скористайтеся однією з наших готових інтеграцій ( SalesDrive, Checkbox, BAS ), щоб почати роботу відразу. Якщо ж Вам потрібне індивідуальне рішення, просто напишіть нам. Ми проконсультуємо щодо розробки спеціальної інтеграції під Вашу CRM-систему.
Просто розмістіть посилання та QR-код (на сайті, в посилках, у розсилках, таргеті). Клієнти реєструються у боті за 3 секунди, і Ваша програма лояльності відразу починає генерувати повторні продажі!
Клієнти повертаються, щоб витратити накопичені бонуси. Середній LTV клієнта зростає.
Лояльні постійні клієнти купують більше та частіше. Вони довіряють вашому магазину і менш чутливі до цін конкурентів.
Бонуси мотивують робити замовлення регулярно. Програма лояльності збільшує частоту покупок та LTV клієнта.
Більше не залежите від дорогих SMS та неефективних email. Месенджер — ваш власний канал зв'язку з клієнтом.
Автоматичні розсилки повертають клієнтів, які не купували кілька місяців. Це дешевше, ніж залучати нових.
Формується ядро постійних покупців, які вибирають вас серед конкурентів. Вони менш чутливі до цін.

Автоматичне нарахування бонусів , списання кешбеку у вікні Заявки SalesDrive та миттєві сповіщення клієнтам про статус і ТТН прямо в бот.
Готове рішення від спільноти MyBot для інтеграції з веб-версією CheckBox.
Запуск за 1 годину.
Готовий модуль-розширення конфігурації для зручної роботи касира та повної автоматизації всіх операцій програми лояльності.

API для підключення до будь-якої системи обліку. Технічна документація та підтримка розробників.
Не витрачайте місяці на складні інтеграції. Використайте готове рішення від компанії myBot та почніть нараховувати кеш-бек клієнтам уже сьогодні.